Коли у людей є по одному яблуку і вони ними обміняються, то в них і залишиться по одному яблуку. А коли люди обміняються ідеями, то у кожного буде дві ідеї. Саме під таким девізом відомого ірландського драматурга та публіциста Бернарда Шоу відбулася інструктивно-методична нарада керівників ЗЗСО Рожнівської ОТГ з теми: «Модернізація управлінської діяльності в умовах освітніх змін». Мета зустрічі – означення траєкторії руху управлінця в умовах Нової української школи. Нарада проходила за структурно-часовою моделлю, наскрізними лініями якої були оптимізація управлінського процесу,підвищення ефективності управління освітнім закладом. Начальник відділу освіти Рожнівської ОТГЧурко Т.В. висвітлила тему «Автономія ЗЗСО – старт у демократичний освітній європейський простір». Про проектну діяльність, яка є невід’ємним аспектом НУШ доповідала заступник директора ліцею з навчально-виховної роботи Крутофіст О.Є. Темудіяльнісного підходу в управлінні ЗЗСО розкрилазаступник директора ліцею з навчально-виховної роботи Сергієнко Н.В. Про поняття супервізії як стратегії покращення якості викладаннядоповідалаПучко Л.Я.,заступник директора ліцею з навчально-виховної роботи.Тема «Ведення діловодства в умовах Нової української школи» (доповідач директор Рожнівського ліцею імені Федора Погребенника Радиш О.Ю.) стала поштовхом до конструктивного та аргументованого діалогу.

Провідне місце в модернізації управлінської діяльності належить керівнику сучасного освітнього закладу, який має володіти інноваційними технологіями управління, щоб не залишитися осторонь реалій сучасного життя. Він повинен стати менеджером, щоб управляти педагогічною системою, її розвитком, організацією й стимулюванням професійної діяльності підлеглих, сприяти формуванню культури організації, вивчати попит на освітні послуги, забезпечувати їх якість. Томупри організації роботи з керівниками освітніх закладів була звернена особлива увага на актуальні проблеми оновлення сучасної освіти та підвищення її якості.Учасники наради обмінялися цікавими ідеями, досвідом роботи кожного закладузокрема.Результатом роботи засідання були розроблені методичні теки з управління ЗЗСО на допомогу керівникам.

Визначено, що саметакий формат зустрічі (інструктивно-методична нарада) сприяє формуванню управлінської компетентності  керівника освітньої установи, тому що при підготовці до її проведення не лише визначається зміст роботи, а й передбачаються різноманітні формиорганізації управлінської діяльності, презентація позитивного досвіду роботи кращих освітніх закладів, досвідчених керівників ЗЗСО.

 

 

Заступник директора ліцею

з навчально-виховної роботи

О.Крутофіст

 

Фото без опису  Фото без опису    Фото без опису   Фото без опису      Фото без опису